.(_ _).

Dagen har inte börjat så bra. jag har glömmt min bok till nästa lektion och jag har väldigt tråkigt. >.< De e inte bra alls!


Överdosering av Hormoner Ja Tack! (jag tog bort hemligheten så inte Jens ska springa runt och berätta hela världen)


Nej låt oss prata om något annat. de där var ju bara pinsamt.

Idag ska jag börja filma på min dokumentation! o.o Det taggar ja like heeeell!
Dokumentären kommer att handla om Livet som Nykterist, där jag filmar olika nykterister och frågar om hur de har de i vardagen å så vidare... (varför känns det som om jag ska ut och jaga tigrar? ó.o ingen anning.. any way. Mitt första offer är min egna syster.. hehe .. Jag ska fara till henne idag och filma interjuva henne with all my might! Yosh! \(>o<)
Bara kameran vill som ja vill så är det ganska lugnt.. tyvärr händer ju det sällan ... .(_ _).



Dagens Manga:
Mamacolle av Tooyama Ema.
4 vol.
Genger: Romantik, komedi, Fantasi, Shoujo och School life

Handling:
Som vanligt suger ja på att beskriva handlingen.. men de handlar iaf om en vanlig tjej som vill ha ett husdjur. En sådan kallad Baby. Det är förövrigt ett helt nytt husdjur som ser ut som en liten boll och känns som pudding.. Allt detta lilla djuret kan säga är : Mama, Papa eller Mi! Ganska söt! >.<


..ne?


Anyway, that all for now folks! Bye Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0