Tokholm

Nu har jag varit dålig på att uppdatera! Sry!
Men helt ärligt har jag inte orkat. Så! Nu var det sagt.

I alla fall,
Nu är jag nere i fjollträsk Igen för andra helgen i rad. Fast denna gång är jag hos min kära Moster och hennes lilla familj. Hennes dotter Hanna som är ett litet skämt är ett halvår gammal och ungifär den sötast ungen på jorden. (Om hon är borta efter helgen, så vet vi var hon är i alla fall hehe)
Nej men helt ärligt. Hon älskar att man hjälper henne att hoppa upp i luften, då skrattar hon och piper glatt!

Just nu så har vi försökt få henne i sägn, men hon ligger bara och splattrar och visar hur vig hon är. Söta unge !
Att man sen fick 200 kr för att passa henne var gaaaaannnska nice det också!


Ett ganska dåligt kort, men som tur är så har jag fler! (kommer kanske upp om mamman tillåter!)


Annars så har jag också shoppat idag! Köpt en shorta och ett linne! Happy happy!

Nej nu ska jag äta middag! ( vi äter as mycket här nere, hela jäkla tiden!!)


heheh

The babysitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0