What ever it takes...

God kväll!

Jag är nu vaken , och märker hur ljust det är där ute.. för alla er som går och lägger er innan klockan 2 vet ju inte om det än, så jag tänkte bevisa det för er. . .


Få se nu.. klockan är ca halv fyra..

Och det e sjukt ljust ute och det är ca 3 + (förvånad var de varmt ute ändå..)

Så, alla som nu är tveksamma har jag svaret till er nu:
SOMMAREN ÄR HÄR!

Sen kommer väl följdfrågan: vad gör jag uppe?

coca - cola och musik antar jag... (jag tänker inte säga att jag sitter uppe och pratar med peter eftersom det låter så himla fult. )



ville bara vara ironisk..

Hög på Cola

Kommentarer
Postat av: Jens

Varför såg den där colan inte god ut?



Vanilla Coke säljs på Sega råttan, kostar 15kr för en burk då dom importerar från USA :)

2009-05-17 @ 13:25:07
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0