Je ne parle pas france?!

Söndag, dagen de flesta hatar.

Idag klev jag upp klockan 1. (13:00) vet inte riktigt när jag vaknade, var väl mellan 10-11 kanske. Vet inte heller varför låg kvar i ca 2 timmar. De var bara så nice! Men jag fruktar att ja inte kommer kunna somna i natt.. och sen har franska nationella direkt på morgonen imorgon.. det kommer bli spännande..

Men vad har jag gjort då de fem timmar jag har varit uppe?

Det börja med att jag fick glass med hallon till frukost, kinde of nice! Allt jag behövde göra var att fara iväg och köpa det själv. men de va pice of cake. (fick ju välja glass också!) med mammas kort blev de en jätte god en! (mamma betalar.)

Sen efter det var jag sugen på att sola i de kalas väder som var, men tyvärr så skulle jag plugga också.. så jag komponerade dem två och la mig på en filt i solen med kemi boken! Nu kan ja pH! Waahhahaha!! ( elakt skratt)

Efter att ha sutit och pluggat.. kanske en halvtimme? mer? minder? do no. Så var jag uttråkad, jag ville ju fortfarande sitta ute med jag ville att de såg ut som om jag gjorde nått så inte mamma å pappa skulle tvinga mig till massa tråkigheter som att tvätta huset. (vi ska måla om, därför ska de tvättas)
Så, jag bestämde mig för att sy! Det är ju ändå roligt, visst man känner sig som en 80 år gamal tant, men de e nice.

så här jag suttit idag (klä högen är tyger jag har sönder och gör nya saker av)

Känner ni igen han? (personligen måste jag ärlgit säga att A-chan inte gjorde sig bra i tyg)


Sen då? Sen har de inte hänt mer idag.. förutom ja "hitta" en bra låt..

Ni får höja volymen lite..


Mwahahaha!

The one and only!

Kommentarer
Postat av: Peter

jag vågade inte se på låten eftersom det var typ shippuden filmen 2 slutet! :(

2009-05-18 @ 01:32:44
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Jens

Aluto - Michi ~ To You All =)

2009-05-18 @ 14:28:49
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0