I'm everything you want

Pudel! (förklaras senare)

Idag så vaknade jag upp 10 i 7, jämfört med den vanliga tiden 7 av den simpla anledningen att jag ville snoza längre än vad jag brukade. (Jag brukar bara snoza till 5 över, annars så måste ja stessa)
Jag har förövrigt märkt att jag har ett väldigt rutinvist sätt att vakna upp på morgonen. (Måndag, Onsdag och Torsdag, då jag börjar 8:30)
7:00 ringer väckar klockan.
7:05 kliver jag upp.
7:20 är jag uppe ifrån mitt rum, på klädd och redo för frukost. (ja, det tar 20 minuter för mig att klä mig..)
7:30 är jag klar med frukosten
  resterande 30 minuter tillbringar ja till diverse saker som packa väskan, fixa håret, sminket, borsta tänderna och fundera över livets mening. (helt beroende på humör och väder och allt)
8:05 brukar jag cykla till skolan.

Läskigt va? fast de läskigast var att jag märkte det idag.. men jag har nog hållit på så här sen .. jag flytta hit .. ett år sen.. oj...


Samtalsämnesbyte!
jag tror jag är skiskofren. (det stavas inte så jag vet, men det är så jag uttaler det.) Idag så satt jag på fysiken utan något bättre för mig.. så jag började rita lite vanligt klotter.. plötsligt kom en liten söt kille fram. A-chan. Han bara stod och dissade mina teckningar, och när jag gjorde en personlighets analys på han så sa han åt mig att jobba ! Det tyckte jag var elakt, så jag skrämde honom med en spindel (han är livrädd för dem, men det vara bara en låssas spindel!) Då blev Han sur på mig.. och sa han hatade mig (fast på engelska för han kan inte svenska) men då gav jag honom en baseboll boll då blev han glad igen! (..... ni ser ju..)

han ser iaf ut så här! Men låt er inte luras av hans söthet, han är ond.

A-chan

Annat som har hänt idag?
Jao jag har pluggat jävel på matte (suttit iaf 30 minuter yey!) eftersom det är matte C nationella imorrn.. inte taggad men hoppas på G. Håll tummarna för mig!

En bra låt!


Årets andra humla! (den första kom och skrämde skiten ur mig + jag hade ingen kamera då..)



randome!


Å! justa ja, pudel grejen..
Jag har ju duchat idag för jag orkar inte ducha när jag kom ifrån frisörskan! sen ville ja vissa de stylade håret för folk på skolan. (som för övrigt många tyckte såg bra ut och tom passade mig! Johannes för övrigt kunde inte hålla händerna borta........)
Any way. för att jag har duchat + klippt mig så har mina "kära" lockar kommit tillbaka.. Resultat? PUDEL! ☆
(och nej, de kommer inga bilder på detta vackra hår)

The Pudel

Kommentarer
Postat av: Peter

told ya! det passar dig! :)

2009-05-14 @ 22:40:22
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Jens

A-chan är väldigt lik könet tjej.. :O

2009-05-15 @ 18:12:55
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Johannes

"händerna borta"--- du får mig att framstå som ett pervo!



... FFX advent children ftw.. sången orkar jag inte lyssna på... jag ska träna nu! ses hörs om brännboll ikväll..

2009-05-16 @ 15:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0