Choklad innehåller...

...koffein, theobromin och fenyletylamin som gör dig pigg, glad och kåt!

Omgomgomg.. Jag är så lycklig av så många anledningar!

Klarade bla matte c! Jag tror jag grät en skvätt där... tihi!
sen så är det vacker väder utom hus (om man bort ser ifrån blåsten..)

Jag är fortfarande sjuk, även om vissa inte tror mig, men jag tror jag är på bättrings vägen! *ATCHHO*
(Tack vare jag var sjuk kunde jag fara hem tidiigt idag.. hihi!)

Sen har jag gjort ett armband idag (av mitt armband som jag redan hade på mig men de e vi tyst om!)
dåligt kort, men jag gillar armbandet!


MangaTips
!
Sen för övrigt har jag läst en såååå gullig manga! Jag tror jag skulle dö.. Har inte läst klart än men jag rekomenderar den jätte mkt!

Tegami Bachi
Den handlar om 12 - åriga "Crybaby" Lag vars dröm är att bli en Tegami Bachi, eller en "Letter bee" precis som sin förebild Gauche Suede. Längs hans väg träffar han massa konstiga varelser och människor som både hjälper honom, och försöker trycka ner honom.

Den är inte så lame som jag förklara den, men tryck på länken själv och se! Grymt ritad!



choklad..

HappyHippo

Kommentarer
Postat av: Peter

Nemi vill egentligen suga blod. hon är en vampyr.

2009-05-28 @ 22:54:42
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: samira

Ja längtar verkligen :D

SJälv eller har du nån room-mate?

Jag bor på teg hos pappa :)

2009-05-28 @ 23:58:03
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0