Al around me are ..

oj vad ont i min kropp jag har..

Igår var det konditionstest, och jag fixade liksom skivan solklart! JAG ÄR BÄST!
Så jag och frida firade med jordgubbar och choklad och colacola på kajen! det var sommar nice!



Efter Konditionstestet så spelade jag + sex andra i min klass brännboll. Solen steckte och det blåste precis så mycket att bollen flög åt tjotahejti. Så man fick springa som fan, igen, för att hämnta bollen och bränna! de va nice..!

Så sen när jag kom hem var jag trött som jag alltid blir när jag har tränat.. (de e inte bra) så jag låg och sov någon timme. Sen kom Emma hit till oss (Anton tjej) och bara liksom tog vår mat! fast de va okej, det var liksom meningen så. Vi åt ris och kyckling till middag. Göööött.

Sen for vi ut och grillade med frida, linda och mattias. Det var lol. Vi gick hem i spöregnet och jag var tvungen att sova i min lillebrors rum ensam, i mörkret.. de var inte kul jag dog. Och vaknade upp med sjuktränings verk. inte kul inte kul

Så vi får se vad som händer idag. Får jag bestämma.. så går ja och lägger mig igen, but i don't think that's going to happen... (min engelska <3)

Å! Innan jag glömmer det: det var ju engelska nationella igår också! Det gick bra tycker jag. (done!)

Aja, Men vi får se vad som händer idag. Anton ska väl vara med sin Emma och Erina ska väl bara göra mat åt oss.. så vi får se..







Vill Någon Vara Med Mig?




det är olika..

sommartjejen

Kommentarer
Postat av: Jens

Haha du måste använda kisse bilden för att någon ska fråga? :p



Sen bilden på den som får colan uppsprutad i ansiktet, jag antar det är en googlad bild?



Sen din syster är en kille enligt dig!

2009-05-09 @ 13:38:40
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Johannes

du försöker vekligen göra mig illa va? hålla på med choklad och jordgubbar,,, GE MIG!!!

2009-05-09 @ 19:54:45
Postat av: Peter

Nemi = Frida shoppar skor.

den andra bruden = jag och du.



Din blogg suger, tar typ år att kolla på bilder. :p

2009-05-09 @ 21:25:52
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0