Hårresande

Mon dieu, vad ska man göra åt håret?!

Efter många om och men så har jag fått en klipptid! (onsdag den 13:de)
Nu kommer bara frågan, Hur ska man klippa sig?! jag har inte den blekaste anning! Jag brukar alltid köra på samma vanliga, och fråga frisörskan:
 "vad tror du blir bra?"
Men nu är ja less! Allt hon gör är att platta de lite, och he massa saker i hårt och de slutar med att ja inte kan göra samma sak å allt ser bajs ut. Så nu ska jag ha en bestäm frisyr innan jag går dit.. Men hur ska den se ut?! jag vet inte *gråter* jag vet inte ens vad jag passar i.. De ända jag vet är att den inte får ta en evighet att fixa! (lite lat är jag ju trots allt) och man ska kunna bada i sommar utan att behöva stå framför spegeln i tusen år. = lättskött och se bra ut lockig och rak. (eftersom jag ändå ibland vill rak platta mitt hår ibland)
Och vad blir det då? Jo, tråkigt uppklippt och alla lockar gör så man ser ut som en hund.. yeey..
(jag vet jag kan verkligen inte bestämma mig för något)

Mitt dröm hår skulle vara långt, stora lockar och ljusbrunt..... men jag har försökt med de.. de sluta med att de växte på bredden, inte längden..Jag har bajs hår! (Frida, vill du byta??)

nej ibland önska jag att jag vore kille. De slipper sådana här saker, raka bort skiten och problemet är löst. Mhm... ska jag bli skallig tro? (ja de va ironiskt)


Men ja, har ni några förslag?! (är desperat efter rådgivning) Mitt hår idag är typ så här :

jävlar vilka poser!

Men saken är att de här bilderna troligtviss inte säger så mkt, för så fort jag har klippt bort de nötta försvinner säker minst 5 cm, + de blir mer lockligt.. så de e mkt spänning i de här ... (mon dieu)

Så snälla snälla snälla hjälp mig! De här går inte längre .. jag är inte fantasi full nog att komma på nått själv ....




HairMonster

Kommentarer
Postat av: Peter

http://www.hairstyles53.com/wp-content/uploads/2008/02/long-layered-hairstyles4.jpg



Do it!



http://besthaircutstyles.com/wp-content/uploads/2009/01/hairstyle-spring-2009-240x300.jpg



eller den!



Våga göra nåt riktigt coolt med ditt hår! :)

(det kommer typ ändå växa ut över sommaren.)



plus att hårgele och sprut (sprut?....) i håret suger. det blir bara jobbigt när man ska försöka göra det själv som du sade. då ser man typ ut som en mupp!



2009-05-11 @ 03:42:28
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Jens

frilla.se



2009-05-11 @ 20:39:36
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Jens

Och myror är inte läskiga :o

2009-05-11 @ 20:44:53
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Johannes

Grejja med håret för killar är inte alltid enkelt... men dock så har jag ganska lätt just nu eftersom att mitt hår har blivit för långt för att jag ska kunna göra något vettigt av det...



det låter bra med klipptid.. min egen klipptid blev ombokad till 20:de en onsdag... fan va länge kvar!!!



btw jag vet inte hur du ska klippa dig.... sämst på frisyrer... trots att jag kan teckna helt ok.... jag kanske hinner rita en bild åt dig på någon frisyr!!! det vore skojj!!

2009-05-11 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0