"I'm goin' I'm goin! I got the metal to the petal and the thing to the floor!"

Låt det bli helg...

Är bara lite allmänt less på skolan och vill allt ska vara över snart.. Men det är okej! I will survive! Yeah!

Idag har jag varit med alexandra och amanda! Det var så länge sen att jag vet inte när ja träffade de sist.. någon gång efter jul tror jag. Iaf Alex. Vi hängde på stan och kollade på lite stuff. Sen drog vi hem till mig och Alex fick sin jungfrutur runt huset.
Efteråt for vi till Mias och åt gotti gott!

Så nu har jag just sett Nu Blåser Vi Snuten! med min kära far och garvat sönder och fått en liten längtan till körkortet.. Fast frida har redan lovat att hoppa över några broar med mig så de e lugnt än så länge..!

Hår har ju varit ett kärt ämne på nu bloggen.. Ni kan ju se vad Peter föreslog i förra inlägget. Sen lovade ju Johannes att han skulle rita en bild till mig. Som jag faktiskt fått förr idag. Den blev jättefin! En liten tabbe var bara att den frissyren har jag ju typ nu.. Fast jag är glad ändå! Tack Johannes!!

Fin va?

Any way, the question still remain.. vad ska man ha för frissyr? Jag får väl fundera..




Natalie(engelsk dialekt)

Kommentarer
Postat av: Johannes

hehu jag är bäst!



hmm.. a du får fundera.. jag taggar också att klippa mig! jag känner attd det börjar bli dags!

Roligt att du träffa vänner. jag såg amanda idag. hehu

2009-05-13 @ 14:29:16
Postat av: Johannes

hehu jag är bäst!



hmm.. a du får fundera.. jag taggar också att klippa mig! jag känner attd det börjar bli dags!

Roligt att du träffa vänner. jag såg amanda idag. hehu

2009-05-13 @ 14:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0