But Our Dreams Are Not The Same

Klockan är snart halv tolv, dags att sova snart va?

Imorse försov jag mig.. jag hade visst stängt av klockan i sömnen och somnat om !
tack vare maddes sms så vaknade jag istället klockan 8 (då jag vanligtvis far till skolan) Därför är vi väldigt tack samma till Madde idag! Tack Tack!
Så, jag stressade som ett djur för att hinna med allting, och for iväg .. vet faktiskt inte .. men jag kom bara fem minuter försent! GOOO BANGEN!

Resten av dagen flöt på utan större problem.. förutom att jag hade hår på hjärnan (okej i hjärnan) hela dagen.. jag har fått några bra ider om hur ja ska klippa mig.. Vad tycker ni om den här frissyren?


Det blir nog antingen den, eller något Johannes har ritat.. det kommer bli spännande! Är johannes teckning nog bra så blir de förstås den! Eller?

jag har snackat runt med mina kompisar mest på msn, å alla har typ pluggat idag! Satan vad duktiga alla är! Själv sitter jag och kollar runt på internet efter deverse saker jag ändå inte kommer köpa.. jag känner mig dålig.

Men ett litet + har jag! Som ni kanske har märkt så gillar jag att skriva berättelser (små som stora) och så igår hittade jag en gammal "story" tidning propp full med noveller. Så klar kastade jag mig över den och lus läste novellerna. När jag kom till första sidan såg jag något! (som alla som har läst manga alldeles för mycket började jag förstås längst bak) man kunde skicka in sina noveller till dem så kanske skulle de puplicera dem! ! ! Mitt hjärta stannade för en stund.. efter lite efterforskningar och en del mod så bestämde jag mig för att skicka in "åldersnoja". Så, nu stter jag på nålar och hoppas de hör av sig snart! Skulle det inte vara HUR coolt som helst om min novell kom med i den tidningen?! jag skulle med allsäkerthet svimma av lycka. . .


♥ Smärta är Erotiskt! ♥



Daydreamer

Kommentarer
Postat av: Peter

mitt förslag minsann! :D



den kommer typ bli awesome!



du måste lägga upp bilden som johannes ritat så man får se den också... kommer bli kul att se hur han hanterar tjej frisyrer :o

2009-05-12 @ 01:29:31
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Jens

Kanske coolt om det kom med i en tidning som inte var "Story" (A) Nej det var elakt.. Men vore fräckt om det var typ Veckorevyn eller någon sån tidning! =)



Det där var en snygg frisyr också!

2009-05-12 @ 15:40:42
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Linda

Den där frisyren var as snygg klipp den"!

2009-05-12 @ 22:12:23
URL: http://automatickid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0