VårPhotoTid

Jao, idag har det varit ganska slappt.. och det var igår också för den delen.. men jag tänkte att jag kunde visa lite härliga vårbilder ifrån igår! För man blir så glad då tycker jag!


Okej, först var det så att jag och frida hade gjort klart matte nationela (som för övrigt inte gick så bra) så vi började röra på oss. Först hem till henne sen ner på stan.
Sen lärde jag mig en värdefull läxa . . . Ska du ha klänning utan leggings checka föjande:
1. att det inte blåser ute.
2. cykla inte om kjolen är kort.
3. ha inte färgstarka underkläder
4. om du trotsar alla överstånde, så se till att du har någon som kan hålla i kjolen åt dig när du cyklar.

Väl på stan hade vi köpt jordgubbar som vi satt och åt vid kajen, de var jätte goda om man kände sig bättre efter ett cp prov! Länge leve jordgubbar!

Sen hittade jag en humla igen! Jag gillar inte små kryp låt dem försvinna.
(en liten parantes, idag väcktes jag bla av en äckel geting som hade på något sätt kommit in i mitt rum! ! ! Inte kul. Men nu sitter jag här och bara undrar var den tog vägen. . . .

Min älskade syster hade köpt såp bubblor! Som jag för övrigt tror är underskattade. De e så vackra när de dansar runt i vinden och man känner sig som fem igen. Sen blir det lätt väldigt fina bilder, om man är snabb vill säga.

bubbelbubbel

Senare på kvällen så satt jag mest bara hemma och ritade. Det var ändå skönt att vara hemma och göra ingenting. Fast de ska inte hände ikväll, jag ska ut! fint väder och eftersom jag har idag först sovit till halv 12, sen två timmar till senare på dagen så måste jag ut! har lite för mkt spring i bena.. Jag tror jag ska blåsa en jätte stor bubbla! Om jag lyckas ska ja ta kort på den, om jag hinner.. Mycket "om" nu. Men först måste ja klä mig! (sitter i bara handduk för dem som är intresserad.)
Sen Älskar jag mitt nya hår! På tio minuter är det torkat och redo att möta dagen! J'tamie!



Vattenkrig! Tagga!

Banglichen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0