If you can't convince them, confuse them.

Idag var det en ytters givande dag.......

Jag vaknade omkring 12 så där.. och drog mig till ca 14:30. Vilket var väldigt nice faktiskt, min säng e nice!

När jag var tvungen att gå upp så hade jag två timmar på mig att hjälpa till att måla, äta och sen dra till stan för att se bio med madde. Målandet gick bra, men jag har fortfarnade målafärg på mig.. så lite fail blev de. tihi!

Filmen var jätte bra! Jag och Madde satt som två stycken 14 åriga flickor och fnittrade sönder. Can you imagen?
Vi har även bestämt oss för att fara och se en till film snart igen, som verkar minst lika bra. Det kommer bli niiiiice!
(Btw: så var filmen 17 again med Zac Effron yeeey!)

Trailer:



Nu då? För några kanske dagen börjar nu, alltså.. ut och festa och party party all night ! för de flesta går de och lägger sig för att invänta nästa dag. Vad ska jag göra? Sova kan jag inte, det är överskattat och har jag gjort för mycket idag. Så, ska man gå ut kanske? Kanske på en promenad runt vackra Umeå? (och bli våldtagen i nästa buske.. yatta..) Eller sitta framför datorn och prata med människor som jag annars kan ringa och kanske hitta på nått med? Antagligen blir de det sista eftersom jag är för rädd för att gå ut själv på kvällarna i Umeå.. Paranoid som jag är. Sen tycker jag personlig jag är lite läskig när jag gör så.. för då brukar jag bara gå till en lekpark och sitta och gunga, nynna tyst för mig själv och titta på månen.. Folk som går förbi ger mig väldigt Väldigt konstiga blickar. Men det är nice på sitt sätt. Inte att de tittar men att sitta där. Man hinner tänka så mycket och månen är så fin!

Any way, vi får se vad jag gör. Det är lite kallt i kväll vet jag men jag får väl bara klä mig antar ja? eller?
ojoj vad jag babblar, och det absolut roligaste är att det känns som om jag pratar mer med mig själv än med någon annan.. spännande.. jag är skiskofren! (och det stavas så, i min bubbla) Kanske ska ut och blåsa såpbubblor? (vilket emo barn jag är..)




Japanees Smiling Disease

Kommentarer
Postat av: Peter

ehhhhhh..... läskig natalie :p

2009-05-23 @ 15:23:19
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0