Dancing in the rain

Heej!
Nu är klockan 22:13, dvs att det är bara två timmar kvar tills imorgon! inte för jag längtar.. det är engelska natoinella och konditionstest.. Så det kommer bli intressant! Snälla håll tummarna för mig kl 12:00 imorgon och hoppas att jag klara det! (för konditionstestet då)

Any way, vad som har hänt idag är bla att jag och frida var extra sommeriga med pirat-byxor/shorts! Vi är as coola!
Annars var jag också tvungen att stanna på franskan idag vilket inte var så kull men jag ritade en lite rolig teckning/serie om hur de brukar gå för mig på franskan!

Fin va?
Jag orkar inte översätta det som står, men ja tror ni fattar.

Idag var det sorligt i början av dagen, så jag tog cykeln till skolan (och klarade gamliabacken! YATTA) Det var nice. Men nu regnare det.. det är ganska mysig.. jag vill gå ut och gå en sväng, men jag tror inte det blir så.. har ingen att gå med, inte som bor nog nära för att orka följa med iaf. Men jag har varit ute en liten sväng, sprang runt på tomten som en liten tok .. så nu fryser jag om fötterna eftersom jag inte hade några skor.. jag vet, jag ska söka hjälp!

Så, vad händer nu då?
Jo jag väntar på mina älskade pommes som jag gör själv numera.. (no more mias!) fast jag gör dem bara mitt i natten så ingen kommer på mig.. fast de gör de ändå (de = familjen) jag är ju inte smartare än att jag lämnar disk frame.. det är ungefär 10-15 minuter kvar tills de är klara så jag kan nog sitta och prata här en stund till iaf! (yey) + pappa just kom på mig.. i'm a baaad girl..

Any way! Jag har också lagat mina skor idag!!

nice huh? Silvertejp löser allt!

en sista sak är också att en bekant till peter dog idag.. det är ganska hemskt! hoppas hon får det bra på den andra sidan!
(jag vet, även om inte jag kände henner eller någonting så kanske det låter stört löjligt att nämna henne i bloggen, men jag tycker iaf hon ska få nämnas.)


BTW bra låt:





tog så lång tid att hitta en nemi så ja började liksom äta å..

the midnight snacke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0