Men ta och Ansträng dig lite!

Idag har jag haft en ganska slapp dag..

åt lunch med Jens på Mias, kind of niiice! pommes is the shit !
hade en lektion idag.. det va inte värt. . haha !

Men sen drog ja å Madde på stan och kolla på kläder. (Madde ska på bal och vara vacker! Så då måste hon ha en fin klänning) Men just den där fina klänningen var fan inte lätt att hitta.. två timmar gick vi runt.. sen satte vi oss på åkerbloms och snackade!

Sen klockan 15:30 var jag på möte och barnlägret i sommar! De kommer bli as nice tror jag!
Efter åt.. drog jag hem åt och satte mig här nere.. ([email protected]) .. för att plugga. kemin har nog fastnat nog nu. (rättare sagt: jag orkar inte mer) Så annars har jag blåst såpbubblor och ja jag blåste dem både inomhus och i min säng.... jag ska nog byta lakan nu..

Men sen har jag hittat en kul grej idag att ta kort på, kan ni lista ut vad det är?


den fångade mig då, den fångar mig nu!


är'e så?

I'm still here

Kommentarer
Postat av: Jens

Yaaay mias mat is the shit!

2009-05-19 @ 22:43:46
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Peter

men lägg av med mias va? :(



Det är så! det är awesome när det regnar... ibland!

2009-05-20 @ 01:20:32
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: räk

Det är räkor!, eller svampar, eller typ, marshmallows.

2009-05-20 @ 17:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0