Love can take a littel more

Så! Nu kan man faktiskt säga att dagen har gått och man kan skriva lite mer om vad som har hänt just idag ! (jämfört de förra inlägget där de bara stod vad som hände igår)

idag väcktes jag kl 11:30 av att mobilen vibbrerade.. eftersom jag var så trött då (vilket jag har stort sätt varit hela dagen) så trodde jag att det var min rygg som hade blivit markerad av en "brushes" av photoshop.. vilket inte var kul eftersom jag försökte förvirrat slå bort mig den ifrån ryggen. När jag tillslut fattade att de var mobilen som vibbade så kom jag inte ihåg var jag hade lagt den.. ytters frustrerande.

senare under dagen då jag lyckas bli människa (där vid halv 2) så gick ja med brosan till stan och kolla på saker. kind of slappt i det fina vädret! yey!

hemma igen satte jag mig för att sy. Jag lyckades inte skapa något speciellt kreaktift tyckte jag.. bara laga min ack så söndriga jacka och fixa till en.. ehm.. klädesplagg.

när jag blev less på det så satte jag mig vid datorn. då visade sig att Matte just hade vaknat å han var uttråkad. det slutade med att han kom hem till mig och vi såg sportsmovie, som är för övrigt väldigt speciell.. men helt okej. efter att ha sett filmen så gick vi på promenad runt runt. sen när klockan blev så mycket att jag höll på att somna stående följde han mig hem och nu sitter jag här.

fast jag har ju också photoshopat idag . (kan man använda de som verb?) det är så förbaskat kul! man bara liksom yey! så, give me some creds for this one: (eller bara vad ni tycker de skulle vara nice att få höra!)


Lite stolt måste ja säga att jag är ..

annars då? jag har sjuk tränings verk sen igår och mina ögon hålls ändast uppe med våld.. så jag har en svag känsla att jag ska typ sova nu. ska ju upp någon gång imorgon helst!



Kommentarer
Postat av: Johannes

Låter bra typ.. jag är för trött för att greppa alla detaljer i ditt inlägg, men jag tror jag har fått ihop de största pusselbitarna.. typ..



vilket fint hjärta/ bakgrundssträck-saker-som är färglada :)

2009-05-02 @ 20:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0