Imagen Me

What a night!

Kulturnatta i all sin prakt! Nykter-gänget drog runt på stan och vissa (jag) bettede sig som de hade minst 3,7 promille i blodet..
Och det var innan sockret..

Jag tittade bla på Emmanuel Otterhall spela sina fina låtar, Sorry, Ley's bowl (stavas de så?) och sen såg jag en atenativ modevisning.. Brudarna var visst "Babe" och killarna i pupliken fick nog nästan utlösning..... Jag tyckte de var ganska coola kläder, men aldrig i livet jag har på mig det själv.  (Ni som undrar var de va för kläder de hade på sig så var det allt ifrån läder till latex till kejdor till naket)

Man träffade också hur mkt folk som helst! Från gamla lägerkompisar som inte vet mitt verkliga namn till vanliga fulla klasskamrater. Sen träffade ja ju också lill-kusinen som mest nog bara skämdes över sin kompis, med full rätt. (Btw, Maguns om du läser det här: Raka dig!)

Fast en av de roligaste sakerna måste ha varit när vi lekte "Foot-Game!" Mitt i publicken till något band. Jag, Amanda, Madde, Simon och Amanda lekte och skrattade som ett par 5 åringar medan Jens stod vid sidan om och muttrade: Jag är för mogen för det här, jag känner inte dem....

Klockan 01:23 var jag hemma, tror jag? Eller så var det lite tidigare.. jag vet faktiskt inte.. men nu står min cykel på stan i alla fall så jag måste fara och plocka upp den.. dryygt xP

Annars ska jag väl plugga som fan i dag.. det jag inte gjort de andra dagarna vill säga.. KEMI! Här kommer Jag! (jippy...)

(min nemi-tidning har kommit! SHOOWOO!)



Som sista sak måste jag säga en sak:
Jens Är Hur Snäll Som Helst!(av ganska många anledningar.)

7-sovarn

Kommentarer
Postat av: Jens

Jag är alltid snäll!



Och dom heter " Sorry, Let's Bowl! "

2009-05-24 @ 15:13:54
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Sikay (Klein)

Hahaha, foot-game xD Och jag lyckades vinna även fast jag har helkass balans xD

2009-05-24 @ 21:38:52
URL: http://sikay.blogg.se/
Postat av: Peter

foot game? vad fan? .... blää. (mina tankar går mot sex hållet.)



2009-05-25 @ 16:39:49
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Madde

haha det var en kul kväll xD foot-game mitt på torget... det är det nog få som har gjort :P

2009-05-27 @ 12:12:07
URL: http://sketch.blogg.se/
Postat av: samira

Ja tagga lov!!

Nästa gång säger ni till Jens att man aldrig är för mogen för lekar ;D

Bor du i stan nu förresten?

2009-05-28 @ 11:27:49
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0