Fate seems to recreate...?

idag idag idag...

Idag var vi på stan och gjorde massa bus! Etologi övningar på vanliga normala människor är alltid kul! Speciellt att vara bara allämänt störa deras tillvaro är nice! förutom när tanter blir arg på osynliga trådar... eller faller på dem..Stackars madde och amanda..

Sen har jag ju haft min efterlängtande klippning idag! Jag har typ taggat/varit nervös hela dan ! Skulle det bli bra? Skulle de se bra ut på mig? Skulle jag få ett litet krull endast på min huvudknopp? Skulle jag se ut som en pojke?! (det skrämde mig ett tag där faktiskt)
Men efter mycket skratt och prat med min frisörska Pernilla så blev jag ändå ganska nöjd.. men nu måste jag vara fixa håret lite extra varje morgon om jag vill ha det som hon nu har gett mig det.. vi får se hur lat vi är!
Nu när jag har gjort det (misstolka inte) känns det bra! Mitt hår är kort och inte störande på något sätt! (förutom att ja inte kan bestämma hur det ska ligga.. men men.
Så, Tack för allt ert stöd som ni har gett mig dessa dagar och är är då resultatet:

sexiy bild på mig menmen ...

Det blev inte såå likt om man jämför med bilden, men ärligt tycker jag att jag är snyggare. (like allways)


Dagens låt! (har haft den på hjärn..)






Shorty Cuty

Kommentarer
Postat av: Peter

Better! much better! jag är nöjd! :D

2009-05-13 @ 22:32:17
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Samira

Due håret blev bra! Har bett Peter hjälpa mig med nu hihi^^

2009-05-14 @ 01:13:50
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/
Postat av: Johannes

hehu håret ser bra ut! men du pratar om ditt hår som om det hade ett eget liv ... creepy..

Dock jobbigt att behöva hålla på längre med det på morgonen...



såg dig nyss :P

2009-05-14 @ 11:58:53
Postat av: Samira

Det är ju bra :D Hoppas han hittar nåt åt mig (A)

2009-05-14 @ 14:18:08
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/
Postat av: Pontus

Du har fel

2009-05-14 @ 18:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0