Lullaby

ojoj vilken helg!

Fest hos Frida i fredags, as nice! Fulla små människor sprang runt och lekte hulken eller snackade politik ( ni vet vilka ni är)  Alla var uppe till 5 ungifär innan vi föll som domenobrickor..Nyckter som man är har jag hääärliga minnen kvar. . . Mwahahah!
vaknade morgonen efter kl 10 av en viss väckarklocka. Jag skyller inte på någon, men Mattias ska ha bättre koll på mobilen. .

For hem vid 12, där man for runt som ett litet pucko innan man drog te Peter och såg han och Pontus spelade sista bossen på Resident Evil 5. Fick själv spela en stund men eftersom jag sög värre än dammsugaren så gav ja upp. Hem igen, åt middag och tillbaka till Peter där vi hade Naruto - maraton och spelade resident evil till 4 på morgonen. Hur nice som helst! Visste inte de kunde vara SÅ kul att döda lite zombiz.!
Vaknade idag klockan 12, låg kvar i sängen/soffan och såg fler naruto avsnitt . . är man bra så är man! Efter det var de mias som gällde och sen direkt hem till frida där jag fick riktigt mat. Frida, får jag bo hos dig? Jag lovar att diska!

Och nu är jag här, i min helt egna säng som inte riktigt känner igen mig. Med ny tvättat hår och ögon som inte riktigt kan hålla sig uppe, men är för rastlösa för att somna.

Sen har det förövrigt varit väldigt varmt väder här i Umeå! Våren kommer med stora steg och man har slask upp till knäna. . . Ge mig sommar nu!

randome bild, men söt unge! + lite sommar känsla

Underbar låt. Creed - Lullaby Hur härlig som helst att lyssna på innan man somnar.


Usch var fet jag måste börja bli..! Jag åt ju as mycket hos Frida + pommes på mias och ändå är jag hungrig nu! Det här kommer inte sluta bra.. Någon stoppa mig innan jag måste rulla mig fram!

hungerbarnet

Kommentarer
Postat av: Peter

Och hur tror du det kommer gå för mig i usa kanske?!

2009-03-15 @ 22:53:19
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0