Nu är vi här med Caramelldansen!

Oj vad ont i kroppen jag har.. ryggen vaderna huvudet.. ajajaj.. helgen tog mer på krafterna än vad den gav...

I lördags var det Peters Hej då - Fest. Så Då vaknade man där kl 11 och började (nästan) dirket gå till Peter för att hjälpa till med förberedelserna. Baka cupcaks, göra pizza och baka muffins. Ska det vara USA så ska det vara. Själv bakade jag inte så mycket.. (jag slickade skålarna!) Sen när klockan blev lite mycket stack jag hem igen och bytte om. Eftersom det var "maskerad" med High school tema så var jag tvungen att klä ut mig. Efter mycket tänkande och ångest så blev jag Nat. (eller Åke) Killen. Hur cool som helst! Med skägg, pappas byxor, antons t-shirt och Peters tröja var jag nästan redo. Är man kille så är man tänkte jag och satte in ett garnnystan i byxorna. Man ska ha Stora paket! Sagt och gjort. Min tjej Linda fnissade till varje gång hon såg ner på min stolthet, medan vissa bara ville ta på den. . . Det är inte lätt att vara kille. Any way. På festen kände inte alla igen mig i början, vilket var lite meningen. Festen var hur lyckad som helst! Vi spelade spel och dansade som ett par tokar, jag har fortfarande vissa låtar på hjäran..
Om ni vill se bilder så kan ni gå till Peters blogg och kolla där !
Klockan 12 omkring kom lite randoms . . . men det var kul ändå!
Klockan halv 3 till 3 så körde vi ut alla och drog till Max! Ett barnmål till mig och lite annan mat till de andra.
Klockan 5 var vi tillbaka och somnade nästan dirket. Jag frös som ett svin så det var tur att Peter var varm, lite synd för han bara att få mina kalla fötter vid bröstkogen . . . tihi!

Morgonen efter vaknade man klockan 10 av att det var för varmt. Peters fel så klart. Vi började städa och försökte bli av med alla ölburkar, snusprilla osv som fanns al over the plaze. Menmen, de som ska göras ska göras. Jens hjälpte också till så snäll som han är!

Sen var det Mias som gällde. Så gott det var! Pommes in my heart ! tihi !
Efter det drog jag hem och gjorde lite läxa.. men märkte att jag var mer levande än död så jag sket i det.

Sen hände inte mer.. men jag har fortfarande ont i hela min kropp och vill bara hem..
Som sist men inte minst vill jag bara säga:
Jag hatar fysik.



Yeaaaaah !
Nat

Kommentarer
Postat av: Linda

den var fan as kul xD

Din utklädnad ägde, särksilt din penis ;)

2009-03-23 @ 14:05:10
URL: http://automatickid.blogg.se/
Postat av: Peter

Det var riktigt kul ja! :D



och vadå? är man hårig så är man hårig! sluta klaga på att det blev för varmt ;o dina fötter var typ isbitar men jag gnällde inte! (inte lika mkt iaf)

2009-03-23 @ 20:06:46
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0