Tillbaka till verkligheten

Mitt läge i hemmet:
Ingen dator pga ingen ström pga laddaren är trasig.
Ingen mobil pga inga pengar.
= Ingen kontackt med yttrevärlden.

Det känns som om jag är på antartiskt !

Gud tur jag har en jätte bra och tjock bok som kan rädda mig ifrån mig själv. Tack Stephene Meyer! (jag har även läxor som långsamt men med all säkerhet stryper mig, men de dränker jag fort med tanken på Bella, Jacob och Edward!)

Å nu börjar så klart lekitonen. Ack tillbaka till verkligheten!

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag vet hur det känns, min laddare är också sönder :o

Det värsta är ju att läxorna finns på datorn xD

2009-03-19 @ 21:54:16
URL: http://sikay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0