Skolan börjar om ca 7 timmar

Sista dagen på lovet. det är väldigt illa.
Hela dagen har jag haft en sådan hysterisk tränningsverk att jag bara ville lägga mig ner och dö. (Johannes, jag kommer efter dig med en stekspade när jag mår bättre) Folk som sitter och säger att trännings verk är skönt, måste vara machosister. (sådana som älskar smärta)

Jag har i alla fall varit lite duktig idag. jag gick hela den långa vägen till Frida! Ifrån Haga, till Gimonäs. Ingen anning om avståndet, men det tog mig ca en timme. Vilket troligtviss inte säger er så mycket, eftersom jag går väldigt väldigt sakta.
Hemma hos Frida satt jag, Frida, Sandra och Linda och såg DH (Desperata hemmafruar). Vilket alltid är kul!


Men, Mitt upp i allt de där desperata, så ringde Peter ifrån Stockholm och sa att Metallica konseren var inställd. . .
Tycker så synd om han, Jens och alla andra människor som nu har taggat hela dagen, ja, ända sen de fick biljetterna! Det finns inte ens ord som kan beskriva hur de måste ha känt. . . Hoppas det löser sig för er i alla fall.


Sleepy

Kommentarer
Postat av: Peter

Det känns i både kropp och själ. Det var för djävla surt och just nu vet jag inte riktigt vad man ska göra... jg är sugen på at lägga mig ner och sova en riktigt, riktigt, riktigt djävla lång stund!!!

2009-03-09 @ 00:33:16
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0