måndag morgon.

ojojoj.. måndag morgon, kan de bli värre?
Med tanke på att det är en grå mulen dag med lite snö som borde vara bort så ja kanske .

Men on the bright side så är det kort vecka i veckan + så kommer franska människorn ! Lagomt taggad på det! (Ganske rejält.)
Även om det kommer betyda no alone time så bryr jag mig inte så mycket.. Omväxling i en stressad vardag är alltid uppskattat!

Jag och Martina gjorde lite matte igår också..
Denna vecka är ganska kort. ..
Nästa vecka är bara 4 (av fem dagar)
Sen är det påsklov..
Sen är det bara ca 7 veckor sen är de sommarlov! Hur taggade låter inte det?! Ett litet hop i vardagen.


Andra saker som har hänt är att Peter har dragit till Usa i två månader för att städa.. Hoppas han blir hög på ångorna av skrumedlet och bränner sig som en kräfta! (det är ju så svårt att uppskatta andras lycka)
Skoja bara ^^
Hoppas han har det bara bra där borta och inte glömmer bort oss här i sweden ! ^^


Snön ligger fortfarande kvar, även om de inte här så här mycket.



Kommentarer
Postat av: Peter

Vadå glömmer er?! är du dum?! tänker på er varje dag!



eller ja... då jag inte somnar i solen då (a)

2009-03-30 @ 23:02:13
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0