Lossas som ingeting

Ojoj, hur kul får man ha på en onsdags morgon?
Spring runt like a crazy man, tar kort på sina egna ben och sjunger högt.. Natalie i ett nötskall!


Svart/vita strumpbyxor tyckte dom va jätte fina

Första gång ja, såg på dig.
Å kände hur du såg på mig..
Då föll allting ja, trott va sant.
Jag vet du kände likadant.

lalalalala

Hur kul får man ha?

I natt hade ja också kul, jag satt uppe till 01:40 å ritade en bild. Den blev helt okej antar ja.. Vad tycker ni?

Lite så där lagom söt? eller? Orginallet är till höger.
Tror det tog kanske.. 2-3 timmar att få till den.. cp bild ;P


Nej men ska man göra något vettigt idag?
Vara med Amanda, diska och kanske kanske kasta mig över fysiken.. (fast de kommer vi undvika!)


The Crazy Person

Kommentarer
Postat av: Jens

Nä Natalie, du är så begåvad så antagligen är ju den högra originalet ?



Thats not emo!

2009-03-04 @ 12:29:56
Postat av: amy

häftig idée =D (strumpbyxorna)

och najs bild du ritade ^^

2009-03-04 @ 14:02:56
Postat av: Peter

WTF på jens? :O



anyway... ehh, vad har du gjort i dag egentligen? ;p

2009-03-04 @ 20:56:37
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0