Check lista



Biologin är gjord...                    Check
...och kan redovisas imorgon      -.-
Kemin är pluggad                       (-.-')
Svenska Nat. är läst.                  Check
Fransyskor är upplockade           Dubbel Check
Deras namn är lärda                     (pardon..)
Jag har haft as kul                      Hell Yeah ;P



Jag kan inte förstå att jag verkligen har saknat de så, men de märkts direkt när jag såg Cecil på flygplatens! Det är helt otroligt att man kan sakna någon/några så mycket, utan att själv veta om det... men så blir det väl ibland!
Det var i alla fall as kul att få träffa dem igen, fast jag kommer aldrig vänja mig med pussarna på kinderna . . . C'est la vie antar ja!

Och Meltem, söt unge där! Henne har jag saknat alldeles för mycket! Gissa vad hon hade med sig?! (förutom utsökta kakor)
Hon hade gjort två st yper söta dockor! (som för övrigt påminner lite gran om "litel big planet".. Men de är så söta att jag vill bara ha med mig dom överallt och visa världen! jag har förövrigt inte döpt de än.. men ja tror Meltem ska få hjälpa mig med de.

Visst blir man kär?

Oj vad tiden springer i väg när man har roligt.. nu ska ja sova!

Une petit fille

Kommentarer
Postat av: Frida och Linda

what a nice girl! =D she seems very kind! we're sitting in a grouproom (svengelska) and we're reading blogs. how's it going for you guys?

we wrote in english because now they can read our comment =D



2009-03-31 @ 14:20:05
URL: http://frigus.blogg.se/
Postat av: Frida och Linda

and understand it....we hope..

2009-03-31 @ 14:21:08
URL: http://frigus.blogg.se/
Postat av: Jens

Bor det några läskiga fransyskor hos dig nu ? :O



2009-03-31 @ 18:17:38
URL: http://kizzm0.blogspot.com/
Postat av: Peter

Little big planet är ju awesome! åhhh jag saknar det spelettt!



Här är det jättevarmt förresten. om du inte visste det. SAknar er guys!

2009-03-31 @ 18:47:17
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: amy

jag tror hon gjorde dom där gubbarna av strumpor. =D

HAHA

nej men det är ju bara bra, recycling. ;)

2009-04-08 @ 17:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0