Yatta... *yawn*

Jag kan bara säga en sak: Youkata.. (och jag kan inte ens stava det, och ingen förstår det. yaaay!)

Nej men sommarlovar är äntligen här! Nu ska jag bara sitta och ha tråkigt och börja klättra på väggarna! TAGGA! haha nej men seriöst. Den här sommaren kommer bli spännande.
De jag vet jag ska göra är att jobba i 4 dagar.. that's that..

Och jag ska ha Anime maraton med Madde! De kommer bli feett fett nice! Snacka vad japanska jag kommer prata sen..

Jag ska till Göteborg med Frida, Peter och Anton. Det kommer bli as nice!

Sen då? Jag ska skriva så mkt john och johan att jag kommer vilja döda dem alla! Eftersom projekt arbetet i trean blir att försöka trycka upp dem som en bok.. Skulle ni köpa den då? (snäälla?)


Nej men nu ska ja fan sova.. Sömna att ta igen och ingen jävla läxa att stressa upp sig för! Youkataaaa.....


De där mina vänner, är inte vad jag kommer känna!

summerloving

Kommentarer
Postat av: Madde

Tagga anime maraton ^^ det kommer bli jättekul!



btw det är yukata ;)

2009-06-11 @ 13:19:43
URL: http://sketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0