Midnight Photo

Igår va kul! snacka om att man får "räva" till sig!

Jag och Madde hade ett anime maraton som började kl 7 på kvällen och varade till.. 4 eller halv 5. (jag vet inte när jag somnade.) Oh Yeah babe! 9 och en halv timme med bara japanska, tecknade (och otecknade) människor! I loved it!

Förståss, efter ca 9 timmar senare så vaknade jag, och vi såg i någon timme till! (är man räv så är man)

Men är kommer iaf en rekomendation ifrån lilla mig, som jag tycker att alla som är inom dessa kriterier ska se:
- har humor.
- gillar söta pojkar.
- tycker om att skratta.
- gillar romantiska kärleks problem.
 ( typ nått sånt)

Okay, Serien heter: One Pound Gospel! (1 Pound no Fukuin)
Den handlar om en kille som heter Hatanaka Kosaku som är lättvikts boxare. Tyvärr så har han lite problem med att kontrollera vad han stoppar i sig eftersom han ÄLSKAR mat. Vilket med följer att han måste rusningsbanta ca 5-9 kilo varje gång han ska upp i ringen. Men det är inte Hatanakas enda problem, han är upp i öronen kär i Sister Angela. Och ja, hon är nuna. Så naiv och korkad som han är gör han allt för att hon ska bli hans. Vilket går som det går...

Serien är 9 episoder lång och varje ep är 45 minuter.

och bara för att visa hur söt den här killen är så finns de här klippet :




Så, då lämnar vi serie rekomendation och move over till något helt annat!

Eftersom jag är som jag är kunde jag inte låta bli att dra ut inatt och ta lite kort på bla den redan försvinnande solen. Men det blev ändå ganska fina bilder tycker jag!


kompis!

En lite kul grej är med mig att jag helt randome kan dra ut i sommarnatten, vara ute helt ensam och sen cykla hem utan att vara de minsta rädd. Våldtäks män som monster stör mig inte. Men på Vintern! Då jäklar måste jag prata i telefon med någon eller ha nått sällskap annars går det inte. Jag tror/vet att det har med mörket att göra, men om man ska vara lite logisk så borde ju ändå våldtäksmän hellre hålla på när de e sommar än vinter.. jag tror jag får skärpa till mig lite och se till att inte dra ut själv mitt i natten.. hihi!

























(eller börja i karate! HAAAYA!)




karlar...

The Fox.

Kommentarer
Postat av: Jens

Tyvärr gillar jag inte söta pojkar så jag tror inte jag ska se den då :P

2009-06-18 @ 11:49:02
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Madde

Kousaku är så söööt x3



men seriöst, det var en jättekul kväll!! vi måste göra om det ^^

2009-06-18 @ 14:36:09
URL: http://sketch.blogg.se/
Postat av: Johannes

hmm... låter som sjukt mkt anime, på gränsen til för mkt.. till och med för mig :O



men visst om det är bara är typ för en kväll, så skulle det nog var helt ok!



... ehh.. håller med jens söta pojkar är inget för mig, så jag tänker nog inte heller kolla upp den serien :P



Dock var "reborn sjukt random, och värd att se (iaf några avsnitt om man är räv ;P)

2009-06-21 @ 23:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0