I Want You to Want meeee ン

Lalalalala...!

Okej, för att börja inlägget. Idag har jag varit duktig! Jag har badat 2 grr! slå den du! varje gång var förbannat kall (vissa lär sig inte av sina misstag..) men de va kul iaf! Så klart tog jag/Pontus en massa massa kort!

Tänkte börja med den lilla trippen jag tog med familjen till The Deep Blue Sea!

(inte filmen, utan havet utanför Umeå tyyyp)



Pappa, Mamma, Anton, Erina å Oscar. Solsolsol!


mini vidi våg och mina ack så berömda fot! (jag tror jag har en fetich på mina egna fötter.. iaf om man ser runt på mina bilder på datorn..)


Vi fiskade också. fast de syns otydligt, men Oscar gör de också!



Havet bits tillbaka om man inte är snäll.. (om man tittar på bilden fort ser det ut som en bröstvårta! De säger iaf Peter.)

Tyvärr orkade inte min bror resa sin lillarumpa och ta kort på oss när ja, pappa å Oscar ville bli förkylda och doppade oss. Men Pontus va gla i att ta kort så de finns en hel del på mig å peter när vi badade ifrån kajen. Fula som fina. Ni ser ju själv.
Förövrig: Umeälven är Deep Blue Sea! Jag tror mitt hjärta skulle stanna varje gång jag hoppade ner.. (varför fortsätta då? baaaaka) Men de gick! Efter en stund...


här kollar vi på vattnet. mörkt och farligt (Aarrggh! Aldrig ska ja ta kort på min kropp bredvid peters igen! jag ser ut som en vitval !!)


Peter var modig, han hoppade i först!


Sen hoppade en Randome in, vilket Peter tyckte va fett läskigt.


Sen skulle Peter hjälpa mig att hoppa i.. eftersom jag tyckte det var läskigt. Men jag vet bättre och putta i honom!


fast Peter är glad ändå.


Tillslut hoppade även jag i. skrek som en liten femåring men de gick! Blötdjur!

Efter att ha tagit en kopp kaffe på McDonlas (?) så ville Pontus åka lite skateboard...




TrixarN

Btw: Typiskt mig, letar över hela mitt rum efter den där förbaskade sladden till kameran som förövrigt lägger på olika ställen varje gång. Man vrider och vänder på allting och lyfter och stöckar. Sen när allt ser mörkt ut så är den självklart på bordet mitt i rummet. Natalie - Sladden 0-1.


Oj vilket inlägg de blev idag! Massa massa bilder! *rövhatt* det tycker ja om! (Även om jag har snott Peters sätt att he upp bilder på.. förlåt! Men jag tycker att de va en sådan bra ... upphening! (min svenska...))

Skööön lååt


Annan fakta!
Jag vet inte om de blir så mkt bloggande de närmaste veckan/veckorna eftersom jag nu imorrn ska te Stöcksjö å vara där med Frida, Peter, Anton å Emma fram till lördagen. Sen ska ja te Stockholm på söndag å vette fan när ja kommer hem.. spänning spänning!

Men ha he så gött så synes vi när vi synes!


Mweheheh!

BadarN

Kommentarer
Postat av: Frida

kajen är ju inge coolt. ni borde ha hoppat från tegsbron istället

2009-06-24 @ 23:49:59
URL: http://frigus.blogg.se/
Postat av: Peter

Jag tog trixarbilden på pontus! :D

2009-06-25 @ 00:01:26
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Pontus

Natalie 1 - Peter 0

2009-06-25 @ 19:20:20
Postat av: johannes

det var en massa bilder ja.. och det såg ut att vara ganska kallt i vattnet (bilden på peter)



hmm... hoppas du får det trevligt i din framtid. eller nått :P

2009-06-27 @ 13:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0