I don't belive in Ghost.

Hejsan hoppsan!
(Jag ljuger, jag tror faktiskt på spöken. Därför har jag en liten nattlampa som håller dem borta! Rövhatt på den lampan!)


Jag har blivit lurad! Av min egen far! Ack och ve.

Vi ska tydligen inte till stockholm under veckan.. så jag är lika sysslolös som annars och nu är även mina föräldrar hemma! Tjoohoo! Det betyder just one thing! You and me grässmattan. (jag hatar verkligen att klippa gräs) Är man så smart som jag, så har man lycklisviss en "sysselsättning".
- Men Mamma! Jag kan inte ta gräsmattan! Jag måste ju skriva på John och Johan! *elakt skratt*
Nej men handen på hjärtat. Jag har tyvärr inte skrivit på den på ett tag nu, och andledningen är simpel. Det har varit för fint väder för att sitta framför datorn. Jag har faktiskt legat och stekt like crazy på gräsmattan, desperat att få färg. Och jag har faktiskt lyckast! Nu är jag bränd och har ont på en del delar av min kropp. Aldrig blir det bra. nej nu låter vi depprimerande.

Idag har jag faktiskt gjort nått! Jag "hjälpt" Peter att handla mat och fick chans att kolla vem "Jesper" är. Jag tänker inte yttra mina åsikter så tydligt i min blogg faktiskt. Det är peters ensak! Tihi!
Vi åt en Ben & Jerrys i solen och cyklade sen hem, var han bjöd på tacos ! Yeeey! Det uppskattas! Sen så har de inte hänt så mkt mer.. men de e nått iaf! *Tume up!*

Herre gud vilka stavfel jag gör här i bloggen. . . patetiskt. men jag orkar helt ärligt inte bry mig, inte ikväll ja e trött. (norrländskan är dominat) Uch jag låter värsta emo ikväll,,, not good. not good at al. Hur ska vi låta glad?



I guess that did'nt help? hihi


Omg, vadå emo tema idag?


The Swamp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0