Borta med Vinden

Jag tror jag har blåst bort mitt innehåll i skallen..

Idag har vi spelat brännboll på campus! N07A mot rösen! (rättare sagt mot vår grupp men iaf)
Vi van en match mot några sam 1:or.. (vem anade annat? (A)) Kom lika med några naturare och sen så fuskade sista laget så grovt att de van! Brutalt säger jag! Så nu ska vi inte prata med N07B längre tycker jag. Eller vi kan spöa dem, då är de lugnt! Eller hota med 2-taksolja.. eller nått!

Träffade Jens idag också, de va väl trevligt kan man anta.. nej nu är jag elak för låt!



Men det här blir inget långt inlägg hur mkt jag än försöker fylla ut det (tro mig jag försöker) så jag ska bara avsluta genom att säga en sak:

SOMMARLOV BABE!
(även om jag failade kemin... buhu får göra de i trean istället!)




trollet

Kommentarer
Postat av: Jens

Det är för att jag och Frida är söta :]



Jag är hövding på apan idag, hail me!

2009-06-06 @ 09:43:55
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0