Bara som hastigast..

Ska jag säga att idag regnar det som jag vet inte vad och ska ut och jobba i minst 4 timmar! Helt seriöst är jag ändå taggad.. jag är hellre ute och gör något samhällsnyttigt än att sitta hemma framför datoren.
Sen är mitt jobb att snacka med personer som är lite smått påverkade med alkohol och sen skratta med (åt) dem när de försöker klättre upp på backar!
Jag gjorde samma sak igår och det gick fett bra!

Så, om ni känner att ni också är less på inomhus livet, kom och hälsa på mig mellan 7-00 ikväll på stan vid apberget!





The girl who sings in the rain



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe träfade dig, en snabbis! men det vet du redan... sen var jag tvungen, eller jag kände att det är nog bäst att jag hjälper peter, och frida med att gå...



annars blev jag lagomt nöjd med min kväll igår trots allt :P



hoppas du hade roligt d du jobba ^^

2009-06-11 @ 19:15:37
Postat av: Johannes

... glömde namn...

2009-06-11 @ 19:16:28
Postat av: Jens

Det är ju en bra gärning du gör med det jobbet :P



Ja life sucks sometimes, iaf när lapplisor är framme!

2009-06-11 @ 20:34:43
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0