PDLOL '._.'

Så! hemma ifrån en helg med killarna (och Samira på en kant!)

Som sagt var ja ju på PDOL i helgen, vilket var väldigt roligt! Jag har så klart lite bilder som ska berätta händelsena.. En bild säger ju mer en 1000 ord. (jag tog ca 100 kort)

På väg upp var de dessa glada/sömniga människor med. (Johannes, Viktor, Samira, Peter å jag)


Ser ni likheten?

Efter att vi plockade upp Pontus i Luleå så for vi tebax te piteå, ställde in oss i vandrarhemmet, åt mat och gick in te festivalen. (det tog nästan två timmar att gå in, men ja ska inte klaga! Inte medan vi gick dit iaf.. hem är en helt annan historia som kommer lite senare)


Även om vi inte såg så många band, så var vi glada ändå!

Klockan 3-4 omkring kom vi på att vi var trött och ville hem.. så jag, peter och viktor börja vandra.. eftersom jag är så dum som jag är så hade jag tagit dåliga skor med mig.. vilken följde till as ont i fötterna. nyckelbenet kände sig lite utanför och ville försås också göra sig hörd.. vilket lede till en vädligt bitter Natalie. Att jag var hungrig också gjorde saken bara värre.
Men ironin tog så klart sin del i nöjet också! När vi äntligen kom vandrarhemmet, så kollade jag igenom min väska (som jag hade med mig hela tiden) så hittade jag ett oöppnat paket med M&M's... Tragiska Ironi. Men tillslut fick ja sova!

Dagen efter skulle Peter hoppa Bungy Jump! Jag har så klart bilder på det, och han har nog (tror jag och hoppas jag) snart lagt ut en video på det också!


Om man ser riktigt noga på sista bilden, så ser man att han vinkar ner till oss, annars ser de ut som om han ska till bödel när han går..


Efter att ha varit i Piteå, drog vi te Luleå och hängde i Pontus morföräldrars lägenhet. De var ganska nice och blev en "tidigt kväll". Pontus som har en förkärlek att jävlas med alla tog kort på de som sov.. jag vaknade av blixten så mig fick han inte *skrattar ondskefullt)


Men de e ganska oskyldiga när de sover annars tycker man..

Klockan två så ville Pontus bada.. I brist på annat följde jag med å tog kort.



Han tyckte de va kallt och kom fort upp igen... Efter det somnade han ganska fort, medan jag fortfarande var pigg. Så jag tog min bok, en kopp te och läste i nattens lugn. Klockan 5 så var min bok slut och jag var trött.. så jag kröp i säng och somnade ganska fort.


anledningen ja tog de här kortet var att kolla vad klockan var.

Sen tog ja inte mer kort.. men de hände väl inte så mycket heller. Vi vaknade nästa morgon, tjaffsade på, kom iväg, åt lunch/middag, lekte "bil" lekar, jag läst bok, sov och åkte bil. Sen kom vi hem. That's that.


Det var en förbannad rolig resa (trots att jag förklara den som dötråkig tycker jag) och jag hoppas vi gör de snart igen!


Jag kan ju inte påstå jag har ätit nyttigt ihelgen!


bookn3rd

Kommentarer
Postat av: samira

Haha härliga bilder! Är det okej om jag snor några? (Tog inga själv... -.-)

2009-07-27 @ 15:40:33
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/
Postat av: samira

Thnx ^^

En dag då man måste säga ja åt allt ;D

2009-07-28 @ 12:23:35
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/
Postat av: Johannes

DEt blev en riktigt bra liten roadtripp ändå!

OCh då har man åkt någonstans i sommar iaf :P



Jag ser typ arg ut när jag sover :O

.. Men peter ser ut som om han upplever n¨got otrevligt (kanske inte så konstigt med tanke på hans drömmar)

Viktor verkar drömma om arenan, för han ser ganska belåten ut :P

2009-07-28 @ 13:09:12
Postat av: Jens

Är Peter likt ett ryskt peddo ? :p

2009-07-30 @ 19:19:11
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0