Gurka e underskattat.

ojoj.. regn regn regn..

Vad kan man göra detta trista väder? Jo! Antingen leker man lite raskt med Photoshop, eller läser man en bra bok! Fast mest sitter man väl bara och förbannar sig själv över att man inte kan få upp mjöklpaketet.. måtte denna smärta gå över någon gång!

Jag har för övrigt färgat mitt hår i en ny färg! Jag har fortfarande inte bestämt mig om det blev bra eller inte.. vad tycker ni?

före och efter. Gurkan är en självklarhet, så som gyttan. visst har jag en härlig brun fär på armarna på första bilden?

Bara för att göra det här inlägget lite längre, ska jag vissa vad annars jag har gjort idag.


Jag äter gurka, men den tog slut...

jag blev jätte ledsen..

Sen började jag leka med Photo booth..

Så här känner jag mig när Kjell (matteläraren) förklara drivatan för mig.


Under hela den här lilla "leken" såg jag att mitt håt är kaos. och för att citera Pontus, så ser jag ut som ett troll..

Bara öronen som fattades..


Bad Hair Day..?

Olyckan

Kommentarer
Postat av: Peter

mahahaa, brownie sundae skall göras!

2009-07-07 @ 14:11:21
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: johannes

hoho, vissst blev det bra, och det regnar ute.

2009-07-07 @ 15:09:50
Postat av: Madde

färgen funkar :) själv spenderade jag dagen med att tjäna pengar ;) det var faktiskt rätt skönt att det regnade så jag slapp vara avundsjuk på alla andra som kunde ligga och steka i solen medan den här lilla blekfisen var inne på lagret och packade paket :P

2009-07-08 @ 08:40:49
URL: http://sketch.blogg.se/
Postat av: Jens

Vad gör du i lera Natalie ? Och skön design det blev nu! =)

2009-07-09 @ 18:19:16
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Your older brother

Mongooooliiiid, skaffa ett liiiiv! :)

2009-07-10 @ 13:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0