Mormor 70 bast!

Min kära Mormoder fyller 70! Därför var jag på kalas och åt mig tjok på kakor hela dagen! *rövhatt*

Sen har jag ju snackar med mina yngre kusiner en hel del, även Hanna fast hon är lite dålig på att svara.. (en sådan sötnöt!)
Tyvärr tog jag ju inte med mig kameran! Dumma dumma ja! Ska jag någonsin bättra mig? (troligtviss inte) Men jag vet inte riktigt vad jag ska säga? Massa gamlingar satt och pratade hela tiden. och jag servera dem barakotta. (jag tror de heter så)

Men en sak jag har snabbat upp idag av de samtalen jag hade med mina släkningar var dessa två skämt:


snuskigs pojke ! (jävla stavfel)

Vi garvade ihjäl oss iaf. Mest ja kanske men.


Annars så har jag väl mest bara förargat mig för jag inte vad född en eller två månader tidigare. Alla ens kompisar drar på droskan medan man själv är fast hemma med en chipspåse och dåliga filmer på tvn..
Man ska väl inte klaga egentligen. Jag som hel nyckterist skulle väl ändå inte ha kul där?! Bara massa fulla människor och jag betalar för att vara där?! de låter mest bara korkat. Och så skulle väl jag mest bara ligga död i en soffa eller på golvet och kravla mig i mina smärtor pga nyckelbenet... Så jag borde inte klaga! men jag gör det ändå. U know me. Ibland måste man ju få klaga liite.



hihi



Just ja! Till er alla som läser John och Johan:
Nästa kapitel kommer bli det Sista jag läger upp på bloggen. Eftersom jag vill så gärna ni ska köpa den av mig senare när jag puplicerar den, vilket för övrigt är mitt mål här i livet! Mwahahah! Eller mer mitt projekt arbete faktiskt. Så jag hoppas ni alla stjöder mig på era mer eller mindre tystlåtanavis!  *skrattar lite åt mig själv*

Nåvalid

Kommentarer
Postat av: Johannes

Det heter inte "barrakotta, men det var ju nära iaf...

(not really)



Hmm.. jag har huvudvärk, så jag känner också bara för att klaga, mest bara för att..

Hm.. Ånej! sista kapitlet! :O (jag som läser den typ hela tiden :O, nej det gör jag inte förlåt..)

2009-07-16 @ 15:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0