Is there anyone out there how can hear me? "random....."

Jag har en svag känsla om att de här kommer bli ett skumt inlägg..

Först! Lite musik ni kan lyssna på! medan ni läser detta inlägg



Jag kan inte hjälpa det. Jag läser/ser folk som Sabaku-chan göra fantastiska bilder/fanart, inte av Gaara, Naruto och andra ypersköna karaktärer! Utan även slänger in sig själv i handlingen och gör de yper roligt! (är yper ett ord?)
Hon har t.o.m lyckats göra en fantastisk avatar av sig själv som (vad jag antar) speglar hennes personlighet så mkt som möjligt. (kommer på att jag inte riktigt kan veta det, eftersom jag inte känner henne.. vet bara att hon är 20(?!) år och bor i Austrailen.) Men hennes tekningar är så .. mer en Häftiga! Just take a good damn look!




Yeah yeah I know, inte många bilder.. but the thing is att jag nog inte ens får ta dem.. hihi! gomenasai! Så jag uppmuntrar er att gå och kolla in hennes sida på .. kom inte ihåg adressen just på den sidan.. men hennes användare på den sidan! "Choose you words Natalie..." <-- Voice in my head creepy..
Any way! Här är adressen!
--------------------->http://sabaku-chan.deviantart.com/<-----------------------
take a good look!
Jag själv kan vara där i timmar! (måste ju vara den totalla tid jag ha varit där iaf)
... jag låter som en läskig staker..

Any Way! Jag ska ju komma till Någon slags av point i det här. (kan någon berätta för mig varför varannat ord är på engelska?!)

The Ponit is, hennes Avatar e AWESOME!!! (ja de en länk, de e ett fett svårt ord att stava!!) Medan mina.... suck, inte så bra.
 
Här e hon med sin favvo karaktär. (oyes it's gaara.. daaah?)

Och jag med min egna A-chan.. Jag själv är förövrigt inte ens ritad, utan PS:oade .. (skrattar högt åt mitt eget val av ord)


And I knooow. Om jag bara ger de tid och över kommer det nog bli jätte bra. Good damn it! Hon är 20! Har säkert ritat halva sitt liv och allt. *puttar ut med underläppen och ser allmänt sur ut* Så egentligen får ja inte ens klaga.. men jag vill ändå, för ibland får man det. tycker jag...

Any way. Sabaku-chan är Asduktig på fanart och det är nog kanske mest därför jag skriver detta inlägg.. tihi! (skrattar ännu en gång åt mig själv. Kom på att hon aldrig kommer kunna förstå det här, eftersom det är på svenska.. förutom de random ord som blir på engelska.. damn!)

Jag hade rätt. Jävligt Random inlägg. . . Vad ska man säga?

jag har knarkat alvedon och är kind of trött..



Hur mätter man egentligen IQ? eller Smarthet? Nej fy fan de får bli ett annat inlägg! jag ska sova!

zzzZZzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0