Makeover

Jag har ju inte kunnat/orkat skriva blogg sen ja kom hem ifrån pdol av den enkla anledningen att jag har haft fullt upp att byta rum. Ifrån min mysiga, mörka källare till det luftiga, ljusa rum på övervången! En ganska drastisk förändrig anser ja. speciellt när syrran bodde här förr, men nu är hon ju utflyttad så.

Klart har jag ju bilder. Som en Almgren/Kvarnström älskar vi att göra om, och de skulle även jag få göra i lite mindre utsträckning.. Så här kommer Före, Under och nästan efter bilderna!


Detta är då Före bilderna. Min kära syster har målat en sådan fin blomma på väggen! Tyvärr så vill ju inte jag ha den! En rosa blomma?! Skulle inte tro det.. så den fick försvinna.


Under. Alla mina möbler står mitt a golvet och jag försöker måla på väggen utan att få färg på dem.. de gick! Yatta!


Nästan Efter, det saknas bara en målinng som jag personligen ska göra på ena väggen. Jag är bara lite för lat/ har ingen färg för att kunna göra den just nu. (mer än hon som blåser stoff överst på garderoben)

Jag har ju en balkong här uppe också! (Omg) Men just nu är inte den såå mkt att ha.. eftersom mamma å pappa ska lägga nytt kakel på den så här den lite... smulig..



Annars då?
Förutom a4 med hat jag fick idag har det inte hänt så mycket idag. (tänker inte gå in i ditalj på det, bara anmärka att vissa människor nog lägger ut väldigt mycket energi på fel ställen)

Imorgon är de tjejkväll med Amanda! Det kommer bli fett nice! Var såå längesedan sist!! Taggar as mkt! Uch. nu kan jag knappt bärga mig till imorgon. darn.Jag hoppas bara Alex också kan vara med, då vorde det Toppnotch! :D
Jag Alexandra och Amanda i 6:an! (Jag var ett troll redan då)






Gör om, gör rätt

Kommentarer
Postat av: Amanda

NÄR TOGS DEN BILDEN??? :O



fan jag skulle ha gjort karriär som modell asså ;)

look at my eyes, look at my lips... look at my pose ;)



så jävla heta vi eeeeee hahhahaahahaha

2009-07-30 @ 21:55:58
URL: http://aamandagille.blogg.se/
Postat av: Peter

nice med nytt rum du!

2009-07-31 @ 01:34:47
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Pontus

Ofta du själv till och med kallar dig för troll! :D

2009-08-03 @ 01:33:14
Postat av: Alexandra

hahahah fan vad små vi var! synd att jag inte kunde vara med på tjejkvällen!! men det var fan kul igår med!! :D

2009-08-18 @ 16:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0