Söndag

Det finns absolut inget att göra på en söndag.. förutom plugga eller spela spel typ :S

Plugga strök jag innan.. ja innan jag vaknade i morse. jag vill inte plugga :'(
Spela spel fick duga.. fram till nu. Jävla cp bana jag dör ju bara hela tiden :(

så nu då?
Visst, jag har vart med frida på stan en snabbis och käkat pommes.. (mmm..pommes :])
Och det är Kallt! bane mig! man svimmar nästan i kylan.. jag fryser fortfarande.. :S och jag var ute för en timme sen.. (mhm, dåligt med blodcirkulation? har jag börjat smyg röka utan att jag vet om de? Går de? ingen aning)

Oj vad jag tjattrat! om meningslösa saker också.. fast.. va annars ska man skriva om?


Jag, Frida, Anton och en Sigrid såg film igår :) en bra å en dålig xP

Först ut: Funny Games
Bra film. Sätter sig på hjärnan :O om de inte vore för de ENORMT långa klippen, så skulle den få en femma! :D
Trailern: http://www.youtube.com/watch?v=Ec-70W_K77U
(Michael Pitt är grymt söt i den här filmen :] synd han är pyckpat..)

Sen såg vi: BlackOut
Ucsh! bara dålig! helt ärligt, man blev äcklad, och lessen.. jag var tvungen att hitta på ett nytt slut för att få den lite bra. .nej se den inte. Jag ska inte ens lägga upp trailern på den! SÅ dålig va den!!


aja, nu ska jag hänga tvätt.. skojskoj....... hejdå !

Kommentarer
Postat av: Frida

svar: nja, peter är korkad. men hm, jag vet inte :o då måste jag köpa skor jätteofta :D:D

2009-01-05 @ 15:39:13
URL: http://frigus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0