Räddad Söndag?

Jag tänkte börja berätta vad som hände igår kväll!
Kajsa och Peter kom över med lite glass, och jag hade en blå toning. Jag lovar! Kajsa blev jätte fin med sin blåa slinga :D
Peters hår ville däremot inte ta emot den blåa färgen alls.. kanske anade håret vad som skulle hända och streta emot? :O 
Milkshake blev de oxå :) De va gott ^^ 

Så, de blev som en räddad söndag :)

idag har jag däremot sökt jobb! (känner mig duktig ^.^) Men jag vet inte om de gick så bra .. bara ett ställe där de Kanske kan anställa mig.. bajs. 
Vill Någon anställa en 17 flicka!? kanske..hoppas annars kan de sluta med ingen resa i påsk :(

Annars har jag spelat spel.. igen.. jag börjar bli som peter :S läskig tanke.. any way. nu har jag slutat.. jag bara dör. Cp spel. Man ska spela spindelharpan! där dör man inte iaf.. 

Och nu är kl 15:43.. och jag har hela kvällen framför mig... mhm.. vad ska man göra?
Hänger nån med på mias? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0