Onsdag - dagen innan skolan börjar

Det är jätte fint väder idag, man måste nästan ut.. om man nu orkade. jag e ju för lat för sådana bedrifter :]
Men jag ska söka jobb! Det är ingen tvekan om saken! måste måste måste. jag som hatar att jobba :( (och ja, jag är nog den lataste kvinnan på den här sidan planeten..)

igår så hade jag och frida och anton film kväll.. närmare bestämt Quentin Taratino - kväll. Tyvärr suger hans fot - filmer jätte mycket! Så jag somnade ganska fort.. 

Men nu orkar jag inte skriva mer.. ska ju till och md göra nått idag :O

byye!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag är inte trött =) det är ändå sjukt värt att vara uppe hela nätterna för då missar man absolut INGET =D=D=D

2009-01-08 @ 03:50:45
URL: http://frigus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0