Lilla Julafton!

heeej! :D

Med humöret på topp, släng av julkänsla och massa bra kompisar hade vi lilla julafton igår! =D
Det var mega kul! Jag hade tex köpt med mig en massa konstiga chipssmaker ifrån thailand jag bjöd på, ingen gillade dom.. men de var inte riktigt meningen heller (a)
Jag fick två julklappar oxå! :D
En värsta mega super oboy grejen! As god! :D tack Frida och Peter :]
och en näs flöjt . . den var jätte fin ^^ tack Johannes, som för övrigt var 10 grr bättre på den än jag... :P

Sen såg vi oxå en dålig skräckfilm från samma land som chipsen.. Thailandimporten blev inte så uppskattat.. xP

Sen när alla hade farit hem, så var det bara jag och frida kvar. Vi var uppe till 2 (inte så sent men ja..) och pratade om diverse saker ! :D Hur nice som helst! :)

ja, sen var de inte mer den här gången antar ja.. Bye!

Eller jo! Jag ska svara på en kommentar som Peter skrev i förra inlägget..
F-U-C-K Y-O-U ! ! Ingen pallar kunna sånt där ! xD


(fråga inte varför hela texten blev i kursvi.. jag vet inte själv)

Kommentarer
Postat av: daniel

tackar så mycket :)

roligt att du tycker det :P

2009-01-04 @ 00:37:42
URL: http://danielsfotoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0