La vie est Belle! :D

Hej
jag är så trött att jag inte vet vad jag ska göra. min kropp är som död :O aldrig har jag tränat så här mycket!!
först fyspas på lektionen igår, trodde jag skulle dö på riktigt.. men jag tyckts överleft.
sen snowboard idag. dock ångrar jag inte det! vilken back! jag tror jag blev på nyttförälskad :]
amanda och jag äger i backen säger jag bara ;P vi och våra. . . lekar..

dagens citat:
(vi kör gissningsleken, där man ska ta reda på va den andra tänker på)
Jag : Man uppskattar den mest när den är frame.
Amanda: Det kan inte vara stånd va?
(jag tänkte på sol...)


Jag har oxå varit med på julbord idag :) det var gott, kan ej äta nått mer . :)

Livet är underbart! ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0