Kakao - Attack!

Igår gjorde jag något dumt...

Jag gick hem ifrån Frida med Peter och Anton. Vi pratade och skojade hade trevligt. Sen så hade Anton så trevligt att han fällde mig och jag dog ner på marken. Efter att legat på den kyliga snön en liten stund så klev jag upp eftersom de andra lämnade mig, jag sprang ikapp dem och då sa peter:
- natalie, varför är du så brun på jackan?
Jag tittade på armen och såg att jag var alldeles mörkbrun.
- Jag vet inte. sa jag tveksamt och såg mig omkring på jackan, jag vet mer brun vid fickan och då kom jag på en sak.
- KAKAON!
Jag hade ju så klart en öppen kakao kartong i fickan (som varje normal människa har). Den hade blivit ifrån nästan full, till halvtom. Jag tog upp kartongen och gav den till anton. Nu var jag kakao - brun all over the budy liskom, och lukta gjorde jag också! Och så klart var ju inte det bara kakao i just den fickan, Ono! Mobilen var ju så klar där också. Så den blev ifrån silvet till brun och nu med dofta av just, ja, Kakao.
Så nu ligger min varma sköna jacka i tvätten för att kunna räddas, jag fick ta en dusch och mobilen har fortfarande kvar lite kakao på sig.. jag säger bara :

1 - 0 till Kakaon.


Kommentarer
Postat av: Frida

Nu var jag kakao - brun all over the budy



stavningen på på body! =D=D=D

2009-01-26 @ 14:25:28
URL: http://frigus.blogg.se/
Postat av: Anonym

stavningen på på body! =D=D=D



hahahahaha! jag såg det också! :D:D:D

2009-01-26 @ 20:45:19
Postat av: Anonym

det lätt inte så lyckaat det dära :P

2009-01-27 @ 16:34:15
Postat av: amy

HAHA, vad sött =D

2009-02-09 @ 21:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0