I brist på annat

I brist på annat, och behov att gömma mig ifrån mina läxor.. Ska jag skriva om min nya säng.


detta är då min nya säng

Jag har typ haft samma säng i mer än 7 år nu. Den är en helt vanlig 90s säng som är helt underbar! <3 Mjuk och lätt att somna i om man så vill!
Den sängen har alltid varit mig nära om hjärtat.. men tyvärr är den så jäkla liten! Man får inte plats med någonting i den! :O (någonting är = tre täcken, en nalle, tre kuddar, jag, datorn och kanske senare en pojkvän)
Så tyvärr måste jag överge den till min syster (som bygger visst ihop sängar) och ta över hennes säng. Den är STOR! Hur stor vet jag inte, men större än min förra i alla fall! Så nu får jag plats med allt, + lite till! (har dock inte testat med den där pojkvänsfrågan.. men de blir väl nått senare projekt xP)

Men sen har ju allting sina nackdelar.. sängen är hård som en jävla sten! Jag har inte kunnat sova ordentliget sen jag fick den! (det var visst bara två dagar sen men du förstår problemet va?) Till och med Amanda som var över idag klagade på hur mycket hårdare den här sängen var än min förra! Det är inte bra..

Jag saknar min säng.. :( Men samtidigt tänker jag inte byta :O Aldrig i livet! Jag vill ha det här utrymmet.. jag antar att det är bara att finna sig i det eller nått.. *suck*


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj rara gumman, lever du i ett svart rum? :o Hur lyckas du?

kram

2009-02-09 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0