Home comming girl

Honey! I'm Hoooome! (inriktat speciellt till frida)

aldrigaldrig ska jag lämna härliga umeå igen! nejnjenjnejnejenjefdhvsdohfhds ! NEJ xD jag hatar att flyga.. vi var typ tvugna att sitta på varnadra i 14 timmar !! Man kunde känna hur folk andades.. creepy shit I know.

Det enda jag har gjort dessa 14 timmar i mit liv (som jag aldrig får igen) är att ha läst min underbara bok (mitt hopp i mörkret) . ,sovit". (= jag har legat och vänt mig fram och tillbaka ihop om att kunna sitta bra nog för att sova) och har allmänt fått lite panik. Ni vet, sånt man får när man är i ett trångt rum och väggarna går emot en?


Ne blä! nu vill jag bara sova i min super sköna, varma säng och inte gå upp på mkt mkt länge ^^


(klagaklagaklaga) jag kanske her upp bilderna imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Peter

Ni vet, sånt man får när man är i ett trångt rum och väggarna går emot en?



det har ett namn och det heter klaustrofobi -Kla-us-tro-fobi :)

2009-01-02 @ 04:29:58
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0