18 års Peter

Grattis Peter igen!!  Hoppas du hade en bra födelsedag ^^

Jag vet jag hade skoj ^^
Som nycker kan folk tro att man har tråkigt på fester, men där tar ni fel :) Jag hade mega skoj ^^ att tas upp av stämmningen kan få en att göra saker.. som får folk att tro man är lite på lyset. (a)

Tårtan vi åt var as god :D (eftersom de var jag och frida som bakade den!) jag har oxå en bild på den... men eftersom jag glömde min kamera hos Peter så får de bli senare.. :/  (buhu min kamera!!)

Hur många var vi där då? jag tror vi blev till ca 15 pers. i Peters lilla hus.. och hans mamma sov på övervåningen.. Hon är bane mig en annurlunda mamma :O jag vet min skulle aldrig gå med på något sånt.. så jag säger bara : Go Peters Mamma! Du är cool! ^^ (jag vet ju tyvärr inte vad hon heter, så de får bli Peters Mamma så länge :P)


Sen blir de lite konstigt nu.. tänk att lilla Peter är hela 18 år! Myndig och hela kalaset.. de är ganska otänkbart.. Nu är de inget angrepp mot Peter inte! Himel, han kan gott å väl vara 18! (specielt när han har glasögon på sig :S)
Men att sen Frida blir 18 om en månad.. sen Max.. och Anton.. Och Johannes.. (kan fortsätta så här en stund egentligen..) .. Och sen Jag! Natalie ! Kan jag bli 18?! Köra bil, få ansvar att göra vad jag vill, köpa ut öl (den kanske jag inte kommar använda då menmen..) osv! Himel, jag får svindel när jag tänker på det.. jag är ju fortfarande den lilla 16 - åriga Lantjäntan som försöker anpassa sig i staden... Och ibland tror jag, mentalt då, jag inte är äldre än 13-14.. :S så.. Tagga 18! xD



jag tror jag svimmar snart

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tagga 18 natalieeeee!

2009-01-18 @ 20:44:45
Postat av: Johannes

cool blogg du har!!! mycket snyggare än peters



peters mamma heter annelil btw

2009-01-21 @ 15:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0