Resan mellan Temperaturer

Ojojoj.
Temp. skillnaderna i norrland är hysteriska! 20 minus i Umeå är 40 minus i Vännäs! Hysteriskt..

Så, jag har varit i Vännäs idag, hör och häpna! Anledningen till denna lilla utflykt är Alexandra Oja, min gamla goda kompis !
Hon går ju OP på Lilja skolan (som jag för övrigt aldrig varit på) så på min lediga dag tänkte jag fara dit. Så snäll e jag!
iaf, väl där så träffade jag ju så klart Alex, hyperaktiv och glad som vanligt! Jag följde med på hennes lektioner (Engelska, engelska och etik) vilket var en liten upplevelse bara det! Specielt etiken! "Finns den Fria Viljan?" Frågade läraren oss.. *Andas in, andas ut* 

Gambild!     ->


Sen träffade jag ju kusin Magnus oxå, rolig filur. Men ibland behövs tvångsmedel som koppel på han... (inget illa ment.. tror ja (a))

Men nu är jag i alla fall hemma. Har varit ute och tagit kort en snabbis. (Var tvungen att hinna innan solen gick ner!) Det är ju så fint här i Umeå nu, snö upp till knäna och träden har klätt sig i samma kostym.  Vackert Vackert!
(några ex.)



puss å hej, leverpastej

Kommentarer
Postat av: corine

najsiga bilder :)

2009-02-15 @ 13:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0