Vrålvinter Mys!

Idag, Måndag har jag gått i skolan. Fast att min hals har retas lite. Jag har visst blivit smittad i alla fall, mitt imunförsvar var nog inte de bästa i hela hela världen. Aja, what to do?

I skolan hände dock inte så mycket. Lektioner lektioner lektioner, samma tjat. . . Det gäller att hitta de små glimtarna som gör en glad.
Så, Dagens lilla Glimt måste vara: Dagens väder. Så himla vackert det är när solen lyser på snön! Det glittrar så magiskt att man blir som galen. Synd det bara vara några få timmar och det är lite kallt utomhus. Men men. Det är trevligt så länge det vara!
Jag har även vartit ute och sökt jobb! Gick så där, chefen där jag sökte var inte inne så de var bara att bita ihop och gå tillbaka imorgon. Wish Me Luck!

"Love, is when the weather is good everyday. Because rain and wind are just another good weather, that is Love."
Hörde just de där på Tv:n, tyckte de lät gulligt! Eller va säger ni?


Brasa,
och Semla, hur bra kan det bli egentligen? Tack igen för jättegoda Semor Erina!


Och för att svara på en kommentar i förra inlägget:
Jag Försöker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0