ooobbsss sry!

oj, nu är jag seg.. har inte uppdaterat på länge. förlåt!
Ehm, jag lovade att skriva något idag så jag måste väl göra det.

ehm... ja idag var de en helt vanlig måndag. inget märkvärdigt. så det är illa att prata om de..

Igår hände inget heller.  det ända som är att markera är att jag somnade framför brasan.. mysigare sovplats är svårt att hitta.. ! kärlek till fotölj + öppen spis!

Jag har även sett Bolt ! Ganska bra film! inte så där  "jag döör film", men han var söt (bolt) och hamstern är min nya idol!

ehmehmehm.. sen vet jag inte vad jag ska säga med.. förutom att jag nu måste se Tarzan! ! (Tack för de Johannes)





bra låt :)

Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0