"Men han sa alltid nej"

Gu va jag sov dåligt i natt ! Nu är de besvarat, frågan jag ställde mig för nått inlägg sen.
(eller ja nästan.)
Jag kan ha hur säng som helst, men man måste vara JÄVLIGT KÄR om man ska dela den med någon!
och att dela den med frida, funkar inte! Hon väckte mig med sitt snarkande, jag hede in en armbåge i ögat på na osv osv osv..
värsta fajten asså.. Ledsen frida, nästa gång får du sova på golvet xP

Any way, mer saker som har hänt idag..
Jag har varit med Frida å Peter.. först var de lite tråkigt.. men efter några våldtäcksförsök och skratt senare så for vi hem till frida och såg DH (kan inte stava det så ni får lista ut själv vad det är ^^)
Efter det så har jag designat peter blogg *stolt* vill ni se den ska jag göra reklam för han bara så där lite osynligt: Peter

Men ja, ni har ja väl inget mer att säga tror ja?
Aja, ha de så bra så hörres vi väl ;P


solig dag på haga och en frida som leker med sin nya hoppy ^^

Kommentarer
Postat av: Peter

NATALIE?! hoppy ^^ HOPPY?! HOPPY?! JAG ORKAR INTE, LÅT MIG DÖ I FRID! RIP!



Ps. det heter och stavas Hobby.

2009-02-02 @ 18:04:07
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0