Kalas och alla rövhattars dag

Helgen började ju som sagt i Torsdags med en sväng till kalla Vännäs.
Men, på Fredagen så slog det till på riktigt! Stora Frida fyller ju hela 18 år nu på tisdag! GRATTIS!!! Så vi firade henne då i fredags. Vi var få, men de va trevligt! God mat, Underbar efterätt, Härligt sällskap och bra filmer, cest la vie! Frida fick ju tyvärr inte min och peters presten.. *skam* men hon ska få den snart ! Lovar! Istället fick hon en bil av Johannes och en .. *host* kalender av anton. Bilen var jätte fin.
Tyvärr har jag inga bilder eftersom jag är så skamligt dålig på att ta med mig min kamera.. så jag hänvisar istället till Peters blogg så ni får titta på några bilder!

Grattis igen Frida, och lycka till med körkortert! You Can Do It Girl!!


Sen så var det ju Alla <3 dag igår. . . Jag har aldrig varit ett big fan av just denna dag. Man blir ju oftas bara ledsen och börjar sakna att man inte har någon och hela det där tjafset. Men! Istället för att sitta hemma och äta clementiner och bara vara ledsen (som kanske var det jag annars skulle ha gjort?) så får jag, Viktor och Johannes och grävde snögrottor! Det var helt otroligt kul! Snö i trosan och innan för BH;n, kall och blött från topp till tå, det är då nostalgin är på topp!
(fast jag vill fortfarande iväg och åka skrana, har fortfarande inte gjort det i år! det är dåligt)
Senare på kvällen hängde så var ja hos Johannes och såg på film, "Den där Mary", (Bara för att slänga in en komentar till den filmen: KVINNA! ANVÄN BH!) och spelade tv-spel innan jag for hem igen.
Ganska kul alla <3 dag var det iaf!

Helgens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0