Homework

Hjälp! jag känner hur jag drunknar i läxor!
Biologi prov, Religions prov, Kemi labb, Fysik labb, Matte, Kemi prov, Novell inlämning, Biologi redovisning osv osv..
ska man få ha något annat liv än skolan eller är det meningen att jag ska lämna över allt, kompisar, sömn, fritid till att plugga?
Plugga till något jag inte ens vill bli? (jag vill inte bli kemist, religion proffesur, biologi lärare eller matte lärare)
Jag vill bli en vanlig, lite så där smått förvirrande författarinna. . . måste det vara så svårt?
Okejokej, jag valde Natur av alla äckliga val jag kunde välja till gymnasiumet så jag antar jag får skylla mig själv.. suck. Är man dum i huvudet får kroppen lida.

Vem håller du med, Doktorn eller skolministern?
Läxor är ett brott!


Annat som har hänt idag är att jag har ätit lunch på stan med Frida och Peter. Alltid lika trevligt ! Subban for livet liskom you know!
Sen har jag även kollat in alla roliga kurser jag tänker gå i trean! Det är spänning vill ja lova! (längtar längtar)
Vad sägs som kanske lite kommunikation,pedagogiskt ledarskap inom lek och idrott eller kanske Multimedia A och B? (Taggar sönder) Å vad jag vill ha trean nu!! (Projekt arbetet, Jag Vill Ha!)
en annan sista sak som har hänt idag är väl att jag har pluggat.. skoj..

Ska man köra den i skolan nån gång? ;P

ha det!


Kommentarer
Postat av: Peter

den körde jag hela tiden! hehehehehehe näää skojade bara.

2009-02-10 @ 19:51:23
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Simon

Jadu, det är inte enkelt inte... Jag har velat plugga, men inte haft tid (läs inte orkat xD) Jag får ta det som det kommer i morgon, förhoppningsvis hinner vi med ngt fler biologiprov där jag kan kämpa upp betyget igen... Sen ser ju trean lovande ut, för mig blir det matte e, fysik, kemi o biologi b, kemi o fysik breddning, engelska c och om jag orkar och schemat tillåter religion b, peppat!!! ;P

2009-02-10 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0